SAKIT LAGI...


Ari 2 ms aku ngh exam,,,, bleh la plak skit perut..... adush..... skit sngt2...( bukan skit nk berak ek).... hai.... smpi nk tekan calculator pon dh x leh... skit giler... mcm mn aku nk wat nie.... nk mintak panadol tkut plak kan... so aku tahan je la dulu..... skit sngt... nk duduk pon xselesa.... skit giler..... last2 aku mntk gak panadol.... mmg dah xtahn sngt dh...nseb la pemeriksa 2 okie.... pas2 dy bg panadol ngn minyak angin... lega skit rs... tp prut aku stilll gak skit... tp x truk cm td.... at least okie la... bleh la gak aku jwb exam drp td xleh nk pikir lgsng... sbb asyik tahan skit kan.... hai tah la.... bila skit 2 akan hilang dr hidup aku.... dalm sethun 2 msti aku kn gak....,,, hmmm xpela nk wat cmna,,, kan.... :(



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.