KANAK2 RIANG......


saper yg x panh kecik suma orng penah jd kecik dh budak2....
masa 2 xpayah pikir paper kan??? main jer.... main dan main dan main dan main dan main dan main.... hehehe
best kan???

terjun longkang, terjun parit terjun bangunan...hehehe tipu jer.....
macam2 pengnlaman waktu kecik2 dulu,,,, sumer nyer best2....
mana xbest nyer time kecik2 aku dah pnadai dating belakng umah... hehehe time 2 tadika pon belum taw!!! Xpert xaku....
aku ingt lagi saper tah nama bdak laki 2...aku
kitaowng dating d psah kan oleh pagar rumah d bawah pokok tah aper nama nyer... tp aku ingt bunga nyer berwarna kuning....hehehe.... mmg romanti habis waktu 2....

time kecik2 la bila malam jer aku buat2 tdo... sbb nk suruh orng angkt aku..hehehehe nk merasa la....nnti besar2 dah xdapt.....
saper nk angkt orng tua mcm aku nie skng...keh keh keh






masa aku kecik2 dulu aku dok ngn tok aku kt bagan penang..... aku dok umah mak sedra aku ....
so smpai skng la aku msih lgi mnja ngan dia n aku jd cucu kesayangan dia.... hehehe aku nk aper sumer dy bg.... hehehe so sepupu sepapat aku n adik2 aku jgn jeles ek...
so saper yg jd cucu kesayangan nenek korang , kecik2 duduk la nenek korang gerenti nnti besar jg cucu kesayangan....



gambar2 kt atas nie sumer time aku tadika dulu... ha klau korng perasan la kan baju2 nyer suma samer jer kan... time nie aku msuk menari aku pon dah xingt sama ada pertandngn ker aper... tp yg penting menari la... lagunyer " si jali2"

aku nyanyi sikit ek

~~~ini dia si jali2
~~~lagu nya enak lagu nya enak
merdu sekali~~~

yg2 je la yg aku ingt... yg len dah xingt...hehehe



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.