HOME ALONE

Lagi 2 hari aku akan d tngalkan.....
saper nk teman aku mkn lepas nie???
saper nk merendek ngn aku lepas nie???
saper nk jg aku kt cnie lepas nie???
aku nk tngk wayang ngn saper lepas nie???
sob3 T.T
Sampai ati.......
sedih sngt rasa... penat nk pikir... aku akan keseorngan kt cnie....
.........sorang......
............sepi...........
Tah la... selama nie sumer aku harap kan dia... nnti aku nk harap kan kt saper ????
saper nk tolong aku klau moto aku pncit..... saper nk makan ngn aku nnti.... saper nk tolong aku kalau minyak moto aku habis..... arggghhhhhh!!!!!!!!!
tension nyer.... aku terlalu bergnting ngn dia.... smpai xtaw nk wat per bila dy xder....

Air mata aku xpayah ckp... bila tringt akn sorng2 kt cnie.... msti la ngis....
trepaksa la aku bertungkus lumus kt cnie sorng2.....
sedih... rasa cm nk jerit sekuat hati....
tp kang nnti terjaga la pulak roomate aku sorng nie yg asyik di buai mmpi indah...
padahal aku kt cnie tngh merana...sedp2 jer dy mmpi2 best2..... huhuhu

nasib la.... hidup x selalunya indah... acehceh... geli la plak...

xper paper pon semnagt yg penting....

USAHA!!!!!!
SEMANGAT!!!!!!!
CHAIYUK!!!!!!!!


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.