TAJUK PER EK???


TAJUK PER EK???



ASSALAMUALAIKUM

Terasa lama aku menyepi... mcm lama jer aku xtulis blog nie... padahal bru bper hari jer pon.. bz tngk TV, bz membela badan... mesti berat aku dah gila2 bertambah... hahaha bukan nk kurus kan bdan cuti2 nie... mengemukan badan ada la... time ni la nk makan suma mkanan masakan ibu... btul x??? kalau kt kat shah alam asyik makan kt kedai jer... tambah2 skng dah xder teman, dah xder tuttt..... mmg la aku mls nk mmbeli... kalau tringin snagt bru aku g beli... kedai PAK DIN la menjadi mangsa aku....kalau x asyik minum soya jer la aku...






Adik aku sekor 2 dah start STPM dah semlaam... aku doa kan hang semoga berjaya k... buat btul2.... mntak2 hang btoi semua noh... hehehe n kalau dapt U aku harap ang dpt dekat dngn kedah ja... xpayh p jauh2... aku risau ja hampa suma p jauh2... aku xpa...dok taw dah asyik marantau ja...mntak dekat2 k... huhuhu...


Dah la nk siap2 g kenduri jap... ngn mak aku , ngn mak sedara aku, ngn tok aku... huhuhu rombongn ker kenduri .... nk p tngk pengantin perempaun yg lawa n nk p tngk pengantin lelaki yg d katakan sngt hensem mcm pelakon.. hehehe... k la adios!!!!


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.