KAWAN LAMA

KAWAN LAMA 

Yer hari nie aku merendek ngn kwan lama aku...kawan sek menengah aku dulu... kita bapak lama xpernah jumpa dia...sejak aku kuar dripada SEK MEN KEB TUNKU SOFIAH aku dah x jmper lagi dah dak2 sek aku... yela aku nie jauh giler merantaw....lepas sek jer terus g MELAKA pas2 SARAWAK n nthen MELAKA BALIK last2 skng  nie kt SHAH ALAM... bru jmpa blik.... hari 2 masa stdy week ada la jmpa mmber sek aku nie.. 2 pon sbb aku sdty kt lebri... kalau x mmg dah xjmpa... asyik tngk gmbr lam fb jer la.... huhuh bgus jgk FB nie.. tolong aku cri kawan2 lama yg dah hilang...


TUP2 hari nie aku kuar ngn dak sek aku... huhu mmg xpnah berubah tol minah nie...dr dulu sm jer.. cuma skng dah sosial skit..dah pandai dah merendek x mcm dulu waktu sek .... kalau dulu aku la kaki CITY PLAZA... aku la KAKI PEkAN... hari jummat ngn SAB2 jer... mmg wajib nmpak muka aku kt sn... kalau x sunyi la CITY PLAZA 2... hahaha... giler SO-SIAL aku dulu.. per sumer zaman JAHILIAH dah aku tingal kan... dah xder kena mgena lagi ngn hidup aku... pegi sn pon dah xder saper yg kenal.... dulu boleh la...femes...seyes xtipu... aku xknal owng tp owng kenal aku...mcm bgus sngt jer kan... kalau skng jumpa aku yg dulu kt city plaza 2 mau jer aku tumbuk2 muka dy... sbb dy la aku  x dpt nk jd doktor... penat jer tulis kt dinding lam bilik..." I WANT TO BE A DOCTOR"... cis... klau aku xberjalan , melapak x tentu hala dulu kompom aku dah jd doctor skng... huhuh yer2 jer...

okie STOP meraban meracau...balik kepada kawan aku... huhu arghhh mlas plak nk citer pnjang2... tngk jer la pic dy kt bwah nie.... kih kih kih....


dah tngk dah pic nie... nor azreen nie... nor azreen bt ali xsilap aku... aku yakin nor azreen bt ali... huhuhu....




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.