...MY NYAWA...

...MY NYAWA...


Nie la pasangan yg pling ideal sekali lam rumah aku nie,,, mak aku ngn abah aku. secocok x??? secocok kan?? hensem kana abah aku ada macam JAMAL ABDILLAH x??? abah aku sll gurau ngn mak aku... abah aku ckp.. kalau mak aku hilang snng jer nk cr... tnyer orng la panah jmpa x orng ada taik lalat besar kt muka... mesti snng jmpa abh aku ckp... hehehehe. dah lama dah mak aku ngn abah aku hidup sesama.. aku harap nnti pon aku mcm mak ngn abah aku... wlaupon bnyk dugaan dan rintangan mak aku xpnah mengalah... walaupon bnyk dugaan dorng still lagi bersama... aku doa kan mak aku dan abah aku bersama tok selama2 lama nya.. luv mak ngn abah sngt2...


ha yg kat atas nie adik aku bwah aku la... coz aku yg sulong.. ni no 2.. dy nie rajin giler wt kejer umah... paper pon dy jer la yg kemas2 rumah.. coz aku mmg mlas giler nk kemas2 rumah.. dy la yg sll tlng mak aku... umo dy skng nie dah 21 tahun taw.. n FYI dy nie la yg pling putih lam pamily aku... huhu. dy ikut abah aku.. abah aku putih mak aku gelap skit.... hehehe.



Nie plak no 3... skng nie upper 6 sek asma... tahun depan masuk u la kot... insyallah.  Suara adik aku sorng nie macam hali lintar skit...mata dy la yg pling besar lam umah nie okie... mmg xder saper leh lawan...dulu dy gemuk taw ... lgi gemuk dr aku...tah cmna boleh kurus aku pon xtaw..skng nie dy la yg pling papan dalam pamily aku... huhuhu


nie la satu2 nyer hero lam adik beradik aaku... dy sotng je la kumbang... yng len suma bunga... cukup ssh nk dngr suara dy.ssh sngt nk bercakap kalau ckp pon bisik2 ngn mak aku jer kot.. 2 pon sbb mntk duit... hmm ikram2 per nk jadi la ngn ang nie... ckp la skit... nie ssh sngt nk dngr suara pon... 


ha nie la ratu mkan lam rumah aku. sngt suka mkn ayam...dy ckp dy adalah upin ker ipin tah yg suka mkn ayam 2... kalau xbleh mkn mau ngis nie adik aku sowng nie... makn kuat giler... nseb bek ang x gemuk kilah...



ni plak fatehah... owng ckp muka dy cm aku... ada cm aku x??? yela msti la ada kan dah adik aku ... msti la muka cm aku.xkan muka cm korang plak... adoyai!!!!.hehehe . Dy nie mmg sngt suka menyampok kalau orng2 tua berckap... kadng2 mak aku btul2 geram ngn dy...sebuk jer nk bercerita bila orng bercerita.. :)


farah alkuntei. heheh adik yg pling mnjer sekali ngn aku... setiap kali aku blik kompom dy akan tido ngn aku jer.. mmg sngt mengada2 ngn aku... 


Adik aku yg pling kecik sekali... sngt mnjer ngn mak aku... huhu kalau ngis mmg boleh memcah kan gegendang telinga kita suma. sngt dasat.. hehehe


Aku penah cerita kan sebelum nie aku masa kecik2 aku dok ngn tok aku,,, nie la tok aku yg bela aku msa kecik... syg sangt2 kt tok aku nie kalau dy xder nnti xtaw la aku cm mn... ya allah ya tuhan ku... pnjang kan lah umo tok aku nie... aku xsnggup kehilanagn dia... 

luv u always...


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.