ALHAMDULILLAH TERIMA KASIH YA ALLAH

ALHAMDULILLAH
TERIMA KASIH
YA ALLAH



Perkatan pertama yg kuar drp mulut aku " alhamdulillah, terima kasih Ya Alllah". Mmg aku sngt2 bersyukur. 

Semangat giler aku tido awal n  bgn awal semata2 nk check result... naseb bek snng jer masuk sistem UiTM. huhuhu...

Kepada saper yg DL congrates wei... korng mmg hebat2 belaka...

Aku???

Hahaha kepada kawan2 yg dok sebok skodeng belog aku semata-mata nk taw result aku... hahaha jgn  risau okie... korang boleh tngk kt bwah nie.. jgn risau aku akan bg taw la... rileks k... hehehe (bajet hot hahaha)

Jeng...jeng...jeng...
.
.
.
.
.
.
.

























rilek la kita skodeng dulu dulu profile aku...saper nama aku....no matrik aku... ni trus nk serbu result... x semenggah tol la kornag nie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

























hahaha sajer nk memperkotak katek kan kornag.... wehooo!!!!! jgn marah2 ......
.
.
.
.
.
.
.


sabor la jgn melenting dulu.... okie nie sumer sabjek yg aku amik ... hehehe

hahahaha... k la cian korang kan.... sanggup bersabor walau pon aku dah memper kotak kotak kan korang.... ni yg syg  nie.... best nyer leh kena kan orng...
.
.
.
.
.
.
.
.
k la...
saper yg dok pulun2 nk taw result aku n yg nk sebok2 nk taw result aku n saper rasa diri dy minah kepoh n mat kepo sila




You may also like

5 comments:

Anonymous said...

best

Neesa said...

ok la tu weh..hang mmg dari dulu pandai..cuma terpesong sat haritu..pulun dok main sgt...hahahahahahah...takpa..usaha pasti akan berikan kejayaan pada kita..

wan nor fairuz wan ibrahim said...

hahaha 2 la melawan ckp cekgu2 lagi... hahaha

aisya said...

congrats ye..

=)

wan nor fairuz wan ibrahim said...

TQ <3

Powered by Blogger.