Best nyer bila ramai adik beradik


Best nyer bila ramai adik beradik

Assalamualaikum

Tjuk entry nie dah cukup mengambar kan aku nie mmg ramai adik beradik.. hehehe... lagi pon tngk kt sidebar blog aku nie pon korang dah boleh taw... baper ramai adik2 aku,,, hahaha,,, kira la skng... 1...2...3...4...5...6...7..  heheh tujuh sumer nyer... ramai  X ??? ramai x??? ramai kan...  saper suker adik ramai sila la angkt kaki...

Seronok giler taw x... korang taw x perasaan bila ramai adik2 nie...tambah2 yg kecik.. mmg sngt bnyk kerenah okie.. kepala yg kusut nie pon boleh hilang segala masalah...mmg sangt best... xtaw la nk ckp cmner... kalau raya mmg adik2 aku la yg pling ramai.. kalau orng lain alah ciput jer..xbest lgnsung...cukup ngn adik2 aku pon dah boleh meriuhkan suasana rumah nie... kejap menjerit la... kejap2 nagis la... usik2 la... mcm2 la... kadang2 sakit tekak aku bertempik kt dorang sumer nie.. hehehe... 

okie sakng tngk kerenah adik2 aku kt bawah nie... sumer pon suka bergambr cm aku jgak.. hehehe

















































sayang bangat gue same korang sumer... 




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.