Saat ku terjatuh


Saat ku terjatuh

assalamualaikum

ha cuba tengok gmbar2 kat bwah nie...
sumer nie adalah jasa olay white radiance
tengok tengok!!!!!!!
hehehehe
































ha nie adalah sumer jasa olay white radiance

percayer x??? percayer x???

walamak uuuuu korng kena tipu la... hahahah lagi pon xkan la korng sebodoh itu kan nk percaya gmbr2 edit nie...hahaha

okie...cukup2 sandiwara ini

hehehe


.
.
.
.
.
.

Saat dan ketika ini aku sngt la mengantuk,rasa nya mcm nk tido jer petng2 
gini... tp xnk la..sbb takut jd giler(betul ker??? tah xtaw..).. hehehe..coz xelok tido ptng2 gini..nnti mewarisi pnyakit anjing gila... hehehe ,mcm la aku xpnah tido ptng plak kan.. padahal selalu jer kot... hari nie jer nk mogok xnk tido petang...cisss... huhuhu x konsistent langsung hidup ini.. simpati aku kt diri sendiri.

Pejam celik pejam celik umo aku skng dah pon mencecah 24 tahun...giler bapak dah tua... niat ati nk kurus smapi skng x kesampaian lagi... hahah tetiba jer... eh btul aper... dr dulu aku nk kurus smai skng xkurus2 jgk...heheh tapi aku pnh kurus kejap masa form 4 dulu... sbb mmg giler2 aku diet langsung xmkan nasi kot.. lama kot aku x mkn nasi dlam lebih kurng 6 bulan...cm2. N time 2 mmg aku xcersice la.. aku skipping kot.. sehari aku skipping ada la dlm 4 jam, 2 jam pagi n 2 jam ptng... kalau x cukup 4 jam sehari mmg xsah.. aku wat jgk bg jd 4 jam.. mlm2 pon aku skipping kalau 4jam nie xukup...ha... korng boleh wat ker cm aku wat 2... adan beran???? jom lawan...huhuhu...tp kusangka panas smpai ke ptng ....rupanya hujan d tngh hari..... sedih taw x... nk taw per yg mnyebab aku nie gemuk blik... sbb nyer aku dah xdpt nk skipping lagi coz aku telah meng-xcident kan diri aku sndiri...

tempat kejadian: d depan lorong keriang
kejadian bersama: nurul huda bt mt desa

Mmg aku dah mcm superwoman dah time 2... terbang bersama spek aku pinjam dri abag huda... xpasal2 jer spek 2 arwah hari 2... hahaha... nseb ko la spek...n d sebab kan kejadian xcident yg xseberapa 2 kaki aku dah bengkak n terpaksa la aku x skiping n bila dah sembuh kompom la aku xskipping lagi coz malas giler... smngat skipping 2 dah hilang...


Klau nk ikut kan xcident, jatuh moto sumer mmg dah xdpt nk d bilang dng cri kaki lagi dah... sbb bnyk kali sngt dah... pling aku ingt jatuh kt batas ban bendang dekat2 umah huda... time 2 smpai temakn2 pasir ha.... yg mmber aku huda nie boleh lagi gelak2 kan aku... aduh.. moto aku dah separuh nyawa taw x!!!! hehehe sayap sumer dah patah2 lagi kan lampu depan... kompom la pecah... tngal biji mata jer selamat kat dlm 2.... hahaha...


Hai bnyk snagt kenangan aku muda2 dulu..heheh ckp mcm aku 2a sngt la plak... hahaha. hello!!! aku bru 24 okie... not 42 taw... muda n cun lagi nie...hehehe 

k lah... nk g mndi la...dah petnag nie...len kali smbung lagi okie...





You may also like

No comments:

Powered by Blogger.