SebelUM dan SELEpas

SebelUM 
dan 
SELEpas





So pe komen korang biler dah tengok gmbr nie...

Mesti ada yg ckp cmnie:

1."eeee.... dah putih la skit"--->gmbar edit boleh   la... huhuhu

2."dah mkin tomei la" ---> perasan tol

3." baju sama la...hari yg sama ker ??? ker dah xder baju???"---> smpai hati taw huhuh

4."dah bulat la muka"



SO per yg sebenar nye mengenai gambr nie?????


sebenar nyer aku dah......



BULAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... 




Bulat kan muka aku... kan... kan... kan...??? anguk la wei tanda setuju... huhuhu. Aku dah di tipu dngan penimbag 20sen la... smpai ati dy tipu sal berat aku... taw r aku nie montel2 kan.. tp jgn la wat cmnie...sedih taw...kenapa mesti tipu aku ..kenaper!!!!!!!!!!!!!!!!!

okie la ekceli aku ada timbang berat aku hari 2... then aku mcm xcayer coz berat aku lansung xberganjak... padahal aku dah boleh rasa segala tyre spare aku sumer...walau pon aku xyakin sangt tp aku still cayer penimbang 20sen 2.... n dngan sennag hati nyer aku telah melantak nasi setiap mlm...

aduh sakit nyer hati bila tngk pic aku g kenduri td... punyer la bulat mcm nk mam muka aku... dah macm nk pecah dah ruper nyer pp aku nie. 

sah!!!!!!!!!!!! mmg aku dah di tipu oleh penimpang 20sen itu.... (sob...sob... sedih) xsangka aku snagt snng d buli.... haip!!! inagt snng nk buli den... sorry skit... huhuhu

so aku nasihat kan korang kalau nk pergi timbang guna sbnyk mn penimpang yg ada dekat supermarket 2... supaya korng lebih yakin berapa sebnarnyer berat korang..


SO KORANG RASA AKU DAH BULAT X??? 


n last nyer nasihat aku :



" JANGAN MUDAH PERCAYA 

DENGAN SESIAPA PON WALAU PON 

DENGAN PENIMBANG 20 SEN 

HEHEHE..."












You may also like

2 comments:

soffea said...

tak nampak ape2 perubahan pon? slim seperti biase je?? hehe.

::NelyLeyana:: said...

nampak gambar sbelah tu kabor sikit

Powered by Blogger.