SusAH keR Nk Jadi diri SenDiri???

SusAH keR 
Nk Jadi 
diri SenDiri???


So per jawapan korng dgn soalan cmnie ... sumer depnd pada dri kita la kan....aku xpaham la kenapa sesetngh2 orng suka sngt nk meniru sana sini... nk meniru 2 boleh... tp agak2 la kan... biasa nyer kalau orng yg kiter tiru 2 mesti la orng yg kita minat kan... cara pakaiain nyer aper ker...personality ker...tp jagn la ubah dri smpai dh jdi orng lain.. just be urself la der... xpayah nk sebuk2 nk jd orng lain semata2 nk kan publisity murahan. or semata nk orng pandang u macam "wahhhh!!!!!! hebat..." tp sebenar nya u dh ciplak orng lain pnyer personality... saper yg terkena cmnier... boleh naik minyak naik darah la beb... panas!!!!!-------> tp kdng2 bangga la kan... tp jgn la melampau smpai sumer nk sama. kang orng ingt ko aku, aku ko... x ker haqu biqu cm2.




Jadi la orng yg penuh berkeyakinan... contoh nyer la kan... bila kita shopping2 kan... kalau ko rasa bju ker ape bnda ko nk beli sekali pon, kalau ko dah rasa cntik  ko nk sngt... ko xpayah la nk tnyer pndapat orng 2 orng nie...nie sikit2 "cntik x??? cntik x??? " ko dah suka beli jer per ssh kang aku ckp xcntik kang ko marah... ikut mata n selera sndri sudah... nie bila dh ckp xcntik xnk beli plak... dah kalau aku ckp xcntik mata aku kot... ikut suka aku la kan.... hmmm xpaham...xpaham (smbil geling2 kepala)----- nk mntak pndapt boleh... tp better ikut selera sendiri.


Ha nie lgi satu.... bila ko  kuar ngn kwan2 pas2 bila  ko nk beli somtehing la kan conth nyer handbag...dah  ko nk beli... kwan ko pon sibuk nk beli konon2 cntik la...styla la...mcm2 la...... hai... ada ker ptt... ish3 xpaham aku dowh. kalau kdng2 2 aku boleh trima tp kalau dah sll cmnie... orng pon naik meluat ngn ko.... aduh nasib la eh saper yg da kwn2 cm2...trima la dy seadanyer sudah... nasihat aku... kalau ada kwn2 yg cmnie... bila g shopping jer... xpayah bawah or ajak , ko g jer ngn kawan lain xder la berbulu kan.... hahaha


Lagi 1  bila kita wt keputusan jagn pikir sngt per orng akan kutuk kita... lantak la ko nk ckp per pon kan...kang ko dah penat nk kutuk aku ttp la mult nnti...yg ptning aku nk buat , nk buat la... jdi la dri sndri drp jd dri orng len... bru la unik kan.... percaya la korng mesti akan penat giler...sbb terpaksa cover2...terpaksa pura2...letih 2.  ( muka seyes)




nie adik aku umo 5 tahun...amacam taring kt mata dy 2... garang x...

tetiba jer kuar topik aku nie... wakaka

k la bye

:)


You may also like

1 comment:

zaL_cdpx said...

wahh...comeynyer adik kamu...sama comey mcm kamu !! weeee

Powered by Blogger.