TeTiBa SaYA sUka Maxi DRess


TeTiBa 
SaYA sUka 


Maxi DRess

 Assalamualaikum:)



Aku telah jatuh cinta dengn maxi dress... yer cayer la serius ... cntik x maxi dress nie...ala2 jubah jgk la nie sma jer cuma ada bentuk sikit kt pinggang ... okie la 2 sesuai la ngn muda mudi zaman skang... huhu ekceli  aku dah beli dah pon... n dah jadi milik aku dah...aku suka sngt... suka sngt2...ha aper??? xcntik??? lantak la... yg penting aku suka...


N pasnie aku nk kumpul bnyk2 hehe boleh la pakai g kenduri, n boleh pakai g  kelas CTU sem depan... huhu awal2 dah merancang, 2 la pompun kalau nk taw... okie aper... sopan skit kan... pakai tudung plak.. mmg kompom ayu habis.. perasan..lol


Huhu sajer nk bg taw awal2 kang aku g kelas pakai bju nie kang ada yg terkejut beruk plak. Yelah kang mula la wah merah dah insaf la aper la... so aku dah g taw awal2 n harap2 jgn terkejut  sumer... wahahahah


K lah nk bg taw 2 jer... huhu okie sekian.



You may also like

1 comment:

mas said...

hi, jom singgah tengok maxi dress cantik2 ;))

Powered by Blogger.