dayung sampan


DayunG saMpaN


Assalumualaikum


Aku terlupa plak nk bercerita pasal xtvt aku hari khamis hari 2.... hehehe aku telah pergi ke tasik shah alam tok kayuh2 sampan....hahaha mmmg best la wa ckp lu... 1st time dlam hidup aku wt xtvt cm gitu... rasa nk lagi la... wahhhh duit2 xder pon still lgi boleh meronggeng... ala....x mahal pon.... sorng rm5 jer... utk 1 jam okie la kan...dah a hari 2 aku puasa... tp okie la kan sbb dah ptng so xde masalh la...haus skit2 biasa la kan.... seronok jgk bila kita dh puasa2 nie....rasa syng plak nk tngl puasa sunat isnin khmis  2...bgus.... trus kan usaha mu itu wahai cik  5ruz....yeheeee.... ariba~~~ andre~~~andre~~~



So kitorng suma gerak lam kol 5 cm2 la... dah dpt tiket tp still kena tnuggu sbb rmai orng kan...dalm kol 6.30 cm2 baru boleh naik... xsngka aku ada boleh dayung2 kat shah alam nie... nsib baik taw... kalau xtaw wat malu jer... huhuh dok shah alam...tp xtaw paper pon....

NEL,WAN, N MIRA










You may also like

No comments:

Powered by Blogger.