ASAL STUDY JER BOSAN...ADOI!!!!!

ASAL  STUDY JER BOSAN...ADOI!!!!!


Assalamualaikum :)

Kenapa la aku nie...asal stdy jer bosan...asal bosan jer stdy... plis...tolong stdy kan tok aku plis kawan...bg la aku jawapan korng....arrrhggg aku nk rebus buku nie....yeh.... jom rebus.... wahahahaha...siap ko buku... xper...semangt-semagt!!!!! jom stdy!!!!


tngk kusyuk jer aku baca buku...yeh.... berjaya mengkusyukan dri...
haippp!!!! jgn kacao aku nk bc buku..puk kang.....!!!!



5 minit kemudian.......


muka dah bosan~~~~muka dah bosan~~~



10 minit kemudian.....


dah tahap dewa nyer bosan....warghhhh!!!!!


so mula wat xtvt lain.

snap!!!
snap!!!
snap!!!

then terhasil la seni2 seperti berikut.... wehoooo!!!!





ni tanda nyer mau angkt buku ke katil kasi bedtime story skit.... huhuhuh so dah boleh mula tido yer.... krohhhh!!!!krohhhh!!!! krohhh!!!!!

nanite :)


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.