HAMPEH!!!!

HAMPEH!!!!

ASSALAMUALAIKUM :)


Kan aku da ckp aku nk wat practikal kan... so aku pegi la amik gmbr nk nk letak lam resume 2... then aku pegi la kat satu kedai kat pas nie... alahai...pemalas nyer la...minah2 tu...xbleh ker ko wat keja elok2 skit... dah la tngkap gmbr passport lam kotak jer...pas2 muka masam cm h*r*m...nympah lak aku....ko nk tngk kotak nyer jap aku uplaod gmbr....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
gambar sebenar sebelum d edit

huhu sedih nyer la tngk gmbr sendiri...mcm nie dy letak dlm cd nk bg aku...len kali edit2 la skit bg cntik2...aku tngk ko rilex jer kt kedai xder wt natang bnda pon....aduhai..... ni dah  cm nk berak lak aku tngk ...umpama cm aku berak then ada orng tngkap gmbr aku ...hahahhaa btul x...seyes rasa cm lam jmban jer.... sadis sungguh.....

sumpha aku xkn pegi lagi kedai 2... dah la mmburuk kan muka aku...wei nie antra hidup dan mati la beb aku nk mntk practikal apsal sabotaj aku....waaaa!!!!!!


selepas di edit... ekceli okie la skit kan..... huhuhu.

WANTED!!!!!

:)



You may also like

Powered by Blogger.