"ALIF LAM LAM HA...SAPA DUDUK BERDOSA"

"ALIF LAM LAM HA...SAPA DUDUK BERDOSA"


ASSaLAmuALAIkum

Tetiba tringat zaman kecik aku yg cm bodoh jer rasa... hahaha main mende bukan2, wat mende bukan2... naif sngt kan bila pikir blik masa kita kecik2 dulu...

zaman dulu dak2 kalau nk men layang2...wat  sndiri jer...bukan cm dak2 skng... aku dulu wat layang2 sendiri jer... berbekalkan surat khabar...pnyapu lidi mak aku yg menjadi mangsa...hahaha bising orng tua 2... yela mau x nyer abih pnyapu lidi dy aku kerah wat layang2...mmg gigih habis la....padahal xreti main pon... wakaka kecian mak aku dpt anak2 cmnie....


lebih kurang cmnie la layang aku dulu...sbb 2 r xpnah naik ... huhu 
souce:google


Bila ingt2 blik tiap2 hari ahad xsilap aku ada kartun sailormoon pgi2...aku kan sek ptng pagi2 kena la pegi mangaji quran... kalau xpegi mati aku kena rotan sama wa punya mak...mak aku garng o.....masa aku kecik2...takut seh.... tp nama pon dak kecik...degil ttp degil... dah kena rotan sngt pon smpai lali n xtakut. huhuhu... mula la ckp xnk g...sakit perut la aper la... hai...last2 kena g gak...ingt dpt!!!! hahaha kalau mood mak aku baik bru la dy bg aku cuti...kalau x...jgn harap la... mak aku ckp A maka A la.... hahahah



Kalau tngk Tv plak...masing2 cop tmpat dpn TV...smpai gduh2 ngn adik... bangang tol... yg pling bodoh sekali time tngk tv 2, kalau  tetiba rasa nk terkencing ker apa ker....sblum g toilet 2 mula la wat bnda bodoh cm hRam J... hahaha. siap tulis la kt tmpat duduk tu ngn jari telunjuk nie... "ALIF LAM LAM HA...SAPA DUDUK BERDOSA"... ..hahaha x ker cm bangang jer kan....


per lagi menan yg aku men time kecik hmmmm...


TOL...orng kedah ckp TOI


men MASAK2...kutip la bunga keliling kmpung wat lauk... 


BaTU SEREMBAN...kalau saper yg ada btu putih 2 mmg best la konon2 batu dy la pling cntik...


Men GAme kat kedai yg Sekupang 2...yg kuar kacang...rugi ooo saper xpnah rasa men natang 2... hahaha


Aku pon dah xingt dah per bnda lagi yg aku men  time kecik2...hahaha pikir2 blik best kan???? seronok jer...boleh x nk blik ke zaman kecik2...rindunyer.....




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.