BERsiHKAn LAh


BERsiHKAn LAh

cantik 2 x... tp manis tu ada... hehehe perasan
Assalamualaikum

Di tngah kesibukan berFINAL nk jugak update belog nie... yela belog nie ibarat hidup aku, diary aku, perasaan, hati aku n sumer nyer tentang aku. 

Cakap pasal hati dan perasaan meh au nk bg nasihat skit saper yg kot2 ada terbaca kan....hmmm Hidup sentiasa dikelilingi manusia2 yang yg bermacam ragam.... yg kadng2 wat kita happy n yg kadng-kadang wat kita skit hati, marah , menangis............

Bg aku, walaupon aku skit hati ngn orng, tp aku bukan lah manusia pendendam n aku pasti... aku xnk hati aku dipenuhi perasaan bnci kepada saper pon...wlau pon musuh aku sekali pon... hmm ada ker musuh... per guna smpan perasaan dendam ngn orng... per guna simpan perasaan marah dng orng... per guna simpan perasaan dengki ngn orng...per guna simpan sumer perasaan tu???? xder faedah pon ... malah memudarat kan diri jer... xpsal2 jer aku yg stress....xkuasa aku... biar kan orng wat per tp jgn smpai pijak kepala dah ler ....pandai2 la membela diri... aku ni jenis xmudah d buli... 2 aku pasti...n aku pon bukan pembuli... tp kaki membahan orng ada la.... huhuhu... bak kata aku ngn mira... " pegi kelas bahan2 orng, gelak2. pas2 balik" 2 la hidup aku ngn coursemate aku sorng nie.... huhuhu.... 

K lah cukup aku meraban... moral of the story:

Bersih kan hati.... Pasti hidup akan tenang

P/s: SAper2 yg penah wat jahat ngn aku...jGn risau aku dah maaf kan korng sumer wlau pon korng xder mntak maaf... iklas. :)


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.