Kompius tol la....

Kompius tol la....


ASSALAMUALAIKUM

Nama kiter memainkan peranan yg pnting... bnyk kajian di buat  yg kadng2 nama akan mngambar kan peribadi seseorang...malah dalm islam pon nama2 kita sumer nie ada mksudnyer tersendiri... mcm 2 la jgk nama aku....


Bila kornag2 sumer baca nama aku nie... WAN NOR FAIRUZ rasa2 la... kan tngk nama aku nie tanpa tngk orng nyer korang rasa laki ker pompuan???? jawab...jawab...jawab....


Nk jadikan 1 cerita... last 2 weeks aku ada la letak iklan rumah sewa dkt mudah.com. tujuan nyer nk cri housemate baru ler... then ov cos la aku letak nama penuh aku kan.... WAN NOR FAIRUZ.


Ada 1 hamba allah nie... tah saper tah... bertnayer kan hal rumah sewa sama aku... msg jer la... tnyer punyer tnyer pyna tnyer.... okie la dy ckp nk dtng tngk rumah nnti.... pastu 


Beberapa jam kemudian...........
tetiba smpai msg cmnie kat aku....




Aku kt cnie dah terkebil2 dah baca msg nie...terkejut pon ada... silap msg ker aper nie....ekkk ekkk ekkk... lebih kurng aku cm2 la time 2.... tetiba blur baca msg nie...ader ker ptt dy pnggil aku ABG???????... WAN NOR FAIRUZ okie.... hey hello....  WAN NOR FAIRUZ.... eja btul2 bleh??????


W.A.N.N.O.R.F.A.I.R.U.Z

Then dng penuh gelak ketawa....n senyum smapi telinga aku pon rply la blik tok memastikan jantina si pe-msg 2... 

tet-tet-tet

msg ku d rply kembali...


Hahahah kan ... pompuan rupanyer...sah bajet cun nie hantar msg cmnie kt aku... per la...nama akak wan nor fairuz la dik oi...laki ker aku??? perangai cm laki tu mungkin la...tp aku bukan lelaki... huhuhu.

Aku pon menerangkan kedudukan sebenar kt dak pompuan nie... supaya dy xanggp aku nie lelaki yg dy boleh d goda ngn msg dy tok dpt kan rumah 2....




ha...hamik ko...aku pompuan k... hhehehehe

Aduh xsangka orng boleh kompius baca nama aku nie... naseb baik xkompius bila tngk aku...kalau tngk aku pon dah kompius laki ker pompuan...hmmm xtaw la den mau ckp apa... bek den ptong jer rmbut den yg pnjang nie...


P/s: Fairuz maksud dalm Islam: batu permata yang berwarna hijau kebiru-biruan





You may also like

No comments:

Powered by Blogger.