DI HARI JADI KU YG X BERAPA NAK BEST

DI  HARI JADI KU YG X BERAPA NAK BEST

ASSALAMUALAIKUM


YEHHH!!!! Aku dah 25 tahun... umo dah dah mkin meningkat otak pon makin mengecil..n  mengecut... tahun nie la befday aku yg pling dasat... nk taw kenapa??? hmmm ssh nk cerita nie... hahaha sbb nyer aku tngh mengila memmikir kan tjuk FYP yg akn di hantr pada hari jumaat nie... mcm mn nie... terasa seperti nk QUIT jer dr UiTM nie... BEribu sesalan  dendangn NING, JACK n SHILA adalah lagu yg sngt sesuai tok d tujukan pada aku skng nie sbb memilih couse yg membunuh nie... dah la... cukup coretan tok kali nie...saper nk wish happy befday... sila2 la wish  kat aku... untuk happy kan aku yg tngh serabut mmikir FYP  nie... k... wa xrak masa nk tulis panjng2.. cow cin cow... 


You may also like

2 comments:

Anonymous said...

happy birthday... &|\|()>!

Anonymous said...

selamat ulang tahun hari lahir syg

Powered by Blogger.