YaKiN bolEH

YaKiN bolEH



Assalamualaikum



Dah lebih dr sebulan aku x update blog nie... last aku update masa befday aku hari tu... mgkin dah xrmai yg dtgn jnguk2 blog aku nie... (padahal hakikiat nyer saper jer dtng singgah blog aku ni... huhu). OKie lah... paper pon aku taw bkn aku sorng sajer yg baca blog nie k... huhuh poyos jer lebih...


Sem nie dah beribu kali aku blik alor star... asik naik bus turun bus jer aku nie... nk beli tiket flight x la mmpu kan so aku naik bus jer la dgn tiket berharga RM39 dr KL. (eh berapa eh tiket flight dr KL ke AS???? bukan Amerika Syarikat tp Alor Star k)


Perkembangan aku skng nie... hmmm aku blik AS tu bukan apa... skng nie aku sibuk nk setup biznes aku sendri...yala... kan selama nie aku jual on9 jer... ala kecik2 jer... mula2 mmg la cmtu kan... tp lama2 nnti aku harap aku dpt la bukak kedai sendiri... n aku dah pon wat permohonan loan dgn CIMB... hari isnin ataw selasa nie... mugkin aku dah dpt taw lulus ker x... tempat aku mntak plak xder la grand tmpat nyer... dkt lorong sempit jer...permohonan dekt lorong sempit tu mgkin aku akan taw dlm 2 minggu lagi... harap2 aku dpt la... tp okie la kan ...cukup tok permulaan... n aku akan pasti kan 2-3 bulan lepas aku dah bukak dkt lorong sempit... aku akan dpt bukak sejebik kedai tok aku sendiri... yg penting usaha... chaiyokkk!!!! orng cakap biar mula drp bwah... drp trus berjaya... sbb mula drp bawah...sll nyer kejayaan berkekalan drp on da spot trus berjaya kan... btul x????


Kawan-kawan sumer... doa2 la supaya aku berjaya k... insyaallah... mugkin banyak lagi dugaan yg akan singgah. Aku harap aku cukup kuat tok melalui nya... dan aku yakin aku bukanlah seorang yg lemah n cpt mengaku kalah...tidak sama sekali... :)



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.