Biasa LA tur... GAGAL....


ASSALAMUALAIKUM

GAGAL!!!!!!!!!!!!! arggghhhhh punah harapan aku nk dpt keja PTD... hahaha tp xper aku pon xkesah... sbb dr awal lagi mmg aku dah taw aku gagal... yela... bila setiap kali kita menjawab exam... kita dh bleh agak sma ada kita nie lulus atau  pn gagal dlm ujiian tersebut kan. Tambah masa tu aku jawab exam tu nk xnk jer kan..msuk siap lambat lagi... jgn harap la ko nk merasa PTD kan... mmg x la jawab nyer...


Sbnar nyer aku nie risau la jgk mnjadi pengaggur terhrmat nie... tp masalah nya 1 jer... aku bukn xdpt interview tp jauh la... smpai KL nuhhhhh... kalau  nie suka berpikir ke arah yg negatip... tp kdng2  la... sbb nyer yer la... 1 aku nie dah la kekurangan duit... ke-2 kalau aku pergi jauh2 smpi ke KL nuhhhh... kang aku xdpt... kang mebaziaq la plak kan... dah 1 hal kat c2.... naik bus pergi blik dah rm100. mcm2 kot leh wat ngn seratus ringgit... almaklum la kan... sejak kd bizness woman nie... perangai kedekut aku menjadi2... sumer duit aku smpan untuk beli stok... baju aku haram x beli... nk beli pon baju mesti rm25 ke bawah... haaaa.... nmpak x... nampak x.... betapa kedekut nya aku skng nie...

Almaklum la kan....bisnezz baru nk berkembang... so kena la ada perancangan yg rapi... yer la start bizness pon hasil duit hmpunan aku berbizness internet... so kalau aku boros skng nie... mcm mn bizness aku nk berkembang... so jimat2 jer la kan... mn taw aku boleh kaya ngn juai accesorries nie kan... hahaha  verangan la ko kan... setiap orng mesti kena ada angan2 dlm hidup dia kan... tp yg penting jgn berangan jer... mesti kena usaha sekali... sbb wat masa skng nie.. aku blm bersedia nk kerja lagi..... mgkin aku akan smbung berlajar ... kita tngk nnti cmner k...




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.