Alhamdulillah. bersyukur dengan nikmat-NYA

Asslamualaikum

Tetba rasa femes sekejap blog aku nie... sbb ada orng tolong promosikan BLOG aku nie. terima kasih banyk2 sbb ang dah membuat aku rs mcm nk tulis blog semula setelah sekian lama.

Alhamdulillah hidup aku skng dah semakin nmpka kemajuan nyer. Aku bersyukur dgn suma kurniaan engkau. Berkat usaha aku... aku dah berjaya kuar kan sebijik kereta, Ala kete biasa je. saga tp apa yg penting kereta baru...ok... KERETA BARU. Harap2 berjaya la aku mmbayar kereta nie smpai habis waktu nyer.

Kepada yg mndgki aku kuar kereta tu xpyah la nk dgnki sngt k... sbb Allah dah bg rezeki dekat kita. Masing2 ada rezeki masing2..so xpayah la nk dengki sngt k.... yg penting usaha mau ikhlas n jgn mengungkit. 

So next target aku... aku nk biznes plak.. mklumla aku nie mmg suka berbiznes dr dulu lagi... so aku target pling lmbat awal tahun depan...n pling cepat hujung tahun nie... insyallah k.. doa2 kan. biznes aper tu xtaw lgi..kita tunggu dan lihat.

insyallah jugak aku akan smbung master. tp pasal smbung belajar nie kena pikir msak2 dulu...coz ak kan dah ada ank... tkut nnti xberkesampatan nk melayan princes n hero aku tu...

kepada papa kesayangn mama... papa usaha k... mama doa kan semoga papa akan berjaya dlm hidup papa...n dpt jalan kan tnggungjawab papa sabaik mgkin supaya xdak orng nk mngta belakang papa lgi. ingt duit kita simpan pegi umrah k...luv u sngt2...

k lah . nnti aku update lgi...

Bawak my lil pricess jalan2 coz befday dy 21 june ... mama syg ank mama.. n papa too
semoga bahagia till Jannah k



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.